Неділя, 05.05.2024, 09:06

Головна Форум Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
НАПРЯМКИ РОБОТИ
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
 
Головна » 2015 » Квітень » 21 » Відбувся «круглий стіл» на тему: «Актуальні питання в сфері аграрного бізнесу та спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)».
08:32
Відбувся «круглий стіл» на тему: «Актуальні питання в сфері аграрного бізнесу та спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)».

З ініціативи Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області за участю представників Головного управління Державного земельного агентства у Тернопільській області, Департаменту агропромислового розвитку Тернопільської обласної державної адміністрації при партнерській підтримці Громадської Ради при Тернопільській обласній державній адміністрації, Тернопільської обласної громадської організації «Інститут права»,  Тернопільської обласної громадської організації «Спілка власників землі», Тернопільського відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків Тернопільської області», Громадської організації «Асоціація нотаріусів Тернопільської області», відділення Нотаріальної палати України в Тернопільської області презентується захід, який надасть можливість донести до громадськості інформацію про реформи, що проводяться Міністерством юстиції України, які мінімізують корупційні ризики та покращують сервіси, що надаються громадянам.

Міністерство юстиції України планує до кінця року завершити основний етап реформ в галузі надання адмінпослуг. Реалізація запланованих реформ забезпечить ліквідацію побутової корупції та багатьох інших проблем, які існують у процесі реєстрації бізнесу та речових прав на нерухомість.
Основною метою всіх реформ, які проводяться у Міністерстві юстиції, є покращення умов отримання адміністративних послуг для громадян і бізнесу.
Держава залишиться власником реєстрів для того, щоб контролювати їх зміст; держава надаватиме доступ окремим новим суб’єктам до цих реєстрів і визначатиме мінімальні стандарти якості надання послуг. А вже ринок буде визначати, хто краще і швидше зможе надавати ці послуги.
Міністерство юстиції України сьогодні стало першим міністерством, яке запровадило онлайн сервіси із отримання послуг нашими підприємцями через Інтернет, без черг і хабарів, в режимі онлайн.
Віднині відповідною послугою може скористатися кожен українець, витративши лише кілька хвилин і не відвідуючи державних органів. Тобто, з будь-якої точки світу, 24 години на добу, 7 днів на тиждень можна буде без черг і хабарів отримати витяг, довідку чи виписку із Єдиного держреєстру та витяг із Реєстру нерухомості. Він матиме таку ж юридичну силу, як і звичний «паперовий».
Так само це робитимуть нотаріуси, банкіри, реєстратори, які не будуть вимагати у бізнесу паперових витягів і виписок з Єдиного держреєстру.
Кожному документу присвоюється унікальний ідентифікаційний код. А якщо знадобиться копія – то за унікальним номером можна виводити сформовану виписку безліч разів. Сформовані виписка, витяг чи довідка протягом року зберігатимуться в архіві Мін'юсту.
Банкір чи представник іншої установи зможе легко перевірити його достовірність, ввівши присвоєний номер на сайті.
Це найкращий запобіжник від корупції, адже немає контакту громадянина з службовцем.

Великим проривом у реформуванні реєстраційної служби і полегшенні ведення бізнесу в аграрних регіонах, стала передача функцій з реєстрації прав оренди сільськогосподарських земель нотаріусам.
Згідно із Законом України “Про внесення змін до деяких законів України щодо уточнення повноважень нотаріусів та особливостей реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення,” з 01 квітня 2015 року нотаріуси отримали право проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок.
Переваги нової системи реєстрації договорів оренди сільгоспземель очевидні. Це розширення за рахунок державних та приватних нотаріусів кількості пунктів, де можна провести реєстрацію. Громадяни самостійно зможуть обирати, звернутися їм до державного реєстратора чи до нотаріуса. При цьому відбудеться ліквідація черг при реєстрації договорів оренди сільгоспземель і прискорення оперативності реєстрації та якості послуг за рахунок збільшення конкуренції.
Законом України від 12 лютого 2015 року № 191-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)” розширено коло суб'єктів, яким надано повноваження з прийому та видачі документів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Відтепер на законодавчому рівні закріплена можливість здійснення цих повноважень посадовими особами органів місцевого самоврядування, адміністраторами центрів надання адміністративних послуг, нотаріусами.

Отже, у майбутньому за державою планується залишити лише три функції, а саме:
- власника і адміністратора реєстрів;
- надання суб’єктам реєстрації допуску до даних реєстрів;
- визначення стандартів надання послуг з реєстрації.
Усі інші функції з реєстрації, по мірі готовності приймаючих суб’єктів, мають бути передані місцевим органам влади, нотаріусам.

За наслідками даного «круглого столу» з ініціативи Головного територіального управління юстиції у Тернопільській області при районних державних адміністраціях Тернопільської області за участю представників органів місцевого самоврядування, аграрного бізнесу відбудуться аналогічні «круглі столи» з метою доведення необхідної інформації до найвіддаленіших  верств населення певного населеного пункту.

 

Категорія: Головна сторінка | Переглядів: 660 | Додав: Admin9964 | Теги: Тернопільська орбласна громадська о, Інститут права, Іван Парубій, того | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Пошук
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Анонси

•  Зареєструватися на участь у юридичних семінарах можна подавши заявку, зразок якої розміщено на цьому сайті, на електронну пошту – GOInstytutprava@mail.ru. А також звернутися до нас із запитаннями можна на цьому сайті, на сторінках соціальних мереж та зателефонувати на номера телефонів вказаних в контактній інформації.

 У зв’язку із обмеженими можливостями приміщення, участь у семінарах можуть взяти лише 30 чоловік. Як правило це люди, котрі першими зареєструвались у вказаному порядку.

Архів записів
Корисні посилання

banner_president

banner_president

banner_rada

Урядовий-портал_

Офіційний сайт Міністерства юстиції України

судова влада України

Єдиний державний реєстр судових рішень

верховний суд Уккраїни

Категорії розділу
Архів ЗМІ [41]
Головна сторінка [277]
Конструктор сайтів - uCoz